fredag 14 december 2007

sambo@soder.se

Imorrn går flyttlasset till Söder i Stockholm, vilket också innebär att jag blir sambo. När det gäller bloggandet är jag lite osäker på när Internet kopplas in, men senast efter helgen om allt går som det ska. Så fort jag kommit i ordning lite är planen att jag ska ta nya friska tag med skrivandet. Till att börja med tänkte jag recensera Dårskaper i Brooklyn av Paul Auster som jag läste ut häromveckan, men framför allt är det ju hög tid för att göra årsbästalista över lästa böcker och lite annat smått och gott som varit extra bra under 2007... Hmm, jag får klura lite på det så länge. På återseende relativt snart!

2 kommentarer:

Calliope sa...

Lycka till med flyttandet! Hoppas ni trivs på Söder (och att ni inte bryter ryggen när alla tunga böcker ska byta hem...) :)

Erika sa...

Calliope: Jag älskar redan att bo här! Tungt att bära böckerna var det såklart, men jobbigare är nästan att nedpackade böcker i lådor och kassar verkligen tar upp ALLT golvutrymme i det nya hemmet. Men vi håller som bäst på att bara slänga upp allt i hyllorna som temporär lösning - finsorteringen får komma senare.